לקראת פסח: תירוש כרמל המסורתי לצד תירוש מבעבע

    עפר גדנקן No Comments on לקראת פסח: תירוש כרמל המסורתי לצד תירוש מבעבע

    מסורת שעוברת מדור לדור: תירוש המקורי של יקבי כרמל לסדר פסח עשוי מ-100% ענבים מובחרים ללא תוספות מים או סוכר.
    והשנה סדרת תירוש של יקבי כרמל מתרחבת ומתחדשת עם תירוש אדום מבעבע ותירוש לבן מבעבע

    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכל בית צורכים מיץ ענבים בהיקפים גדולים בחגי ישראל. תירוש כרמל, מיץ הענבים הטבעי האהוב בישראל, מהווה חלק בלתי נפרד משולחן השבת והחג כבר עשרות שנים. תהליך הייצור המוקפד, הענבים המובחרים והטעם הנוסטלגי, ממשיכים את המסורת עם מיץ ענבים איכותי שעובר מדור לדור ומתאים במיוחד לליל הסדר שכולו מוקדש למסורת מדויקת שעוברת מאב לבן.

    תירוש כרמל מחבר בין דורות, אנשים וטעמים. תהליך הייצור המוקפד, הענבים שנבחרים בתשומת לב והנוסחה המדויקת, הם שהופכים את תירוש כרמל למותג האהוב והמועדף על הצרכנים. ההיצמדות לתהליך הייצור המסורתי שמביא את אותו טעם אהוב אחרי עשרות שנים, לצד מיטב הפיתוחים הטכנולוגיים ששולבו בתהליך, יוצרים הנאה מחודשת בכל לגימה עם התרפקות מענגת על הטעם המוכר.

    החיבור העמוק בין ליל הסדר לתירוש של יקבי כרמל, נובע מהאיכות הבלתי מתפשרת והטעם האהוב שעובר מדור לדור. במשך שנים ארוכות בקבוקי תירוש מעטרים את שולחנות השבת והחג, עד שנדמה כי הם חלק מזיכרונות אווירת שולחן החג של כל המשפחות בישראל. גם היום, אחרי עשרות שנים שהוא מביא עמו טעם עמוק של מסורת לשבתות ומועדי ישראל, תירוש של יקבי כרמל משרה עונג אמיתי בסעודות המשפחתיות. זו הסיבה שבליל הסדר תירוש כרמל הוא הבחירה המושלמת שמשלבת נוסטלגיה בלתי נשכחת שעוברת מדור לדור, חוויית טעם מענגת והנאה ממיץ ענבים איכותי.

    תירוש כרמל המקורי, המיוצר על ידי יקבי כרמל, הינו מיץ ענבים איכותי, טבעי ומרענן המיוצר מ-100% ענבים מכרמים נבחרים הפזורים ברחבי הארץ. תהליך הפקת המיץ הטבעי נעשה מהפרי עצמו, תוך הקפדה על שימור הטעמים הטבעיים של הענבים, וכך מתקבלת חוויית הטעם הייחודית השמורה לתירוש כרמל. התירוש עצמו הינו 100 אחוז טבעי ללא תוספות מים או סוכר, וכך הוא מבטיח את כבוד החג בהידור רב.

    לצד הציוד המתקדם ותהליך הייצור המוקפד מהכרם ועד לבקבוק, הנוסחה הייחודית של תירוש כרמל היא הסוד שמאחורי הטעם המוכר. תירוש כרמל האדום מורכב מעיקר מזני הענבים קריניאן וטמפרניו, ותירוש כרמל הלבן מורכב בעיקר מזני הענבים מוסקט אלכסנדרוני וקולומברד. השילובים המיוחדים, שהורכבו ביקבי כרמל להשגת הטעם המושלם, יוצרים את התענוג שמורגש היטב בכל לגימה.

    כל יינות 'יקבי כרמל' הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

    ביקבי כרמל משיקים לקראת פסח את הגרסה החדשה שמצטרפת למשפחת תירוש – תירוש אדום מבעבע ותירוש לבן מבעבע לתוספת מרעננת המעניקה עוד סיבות לחגוג. התירוש המבעבע הוא חלק מסדרת תירוש המובילה והאהובה בשוק מיץ הענבים בישראל, העשויה מ-100% ענבים ללא תוספת סוכר ומים. הבועות המרעננות גם הן חלק מתהליך טבעי וללא תוספות.

    יקבי כרמל מרעננים את קטגוריית מיץ הענבים הטבעי עם חדשנות מוצרית מרעננת, היוצקת חדשנות תוססת לסדרת תירוש המובילה. לקראת פסח השיקו ביקב את תירוש אדום מבעבע ותירוש לבן מבעבע, וזאת כחלק מהרחבת שוק מיץ הענבים ומגמת החדשנות שמוביל היקב. התירוש המבעבע מתכתב עם הדרישה הצרכנית להפתיע עם גיוון מרענן, לצד השימור המתבקש של איכות המותג המוכר והאהוב ביותר.

    אל סדרת "תירוש כרמל המקורי" מצטרפים השנה שני שחקני חיזוק נוספים ומפתיעים: 'תירוש כרמל מבעבע אדום', בעל טעמים של פירות אדומים: תות שדה, פירות יער, חמוציות ודובדבנים, בעל חמצמצות ומתיקות משולבת, ו'תירוש כרמל מבעבע לבן' פרחוני, מעוגל עם נגיעות של אפרסק בשל.

     

    הבעבוע הטבעי והמעודן בתירוש כרמל מבעבע, מאזן את מתיקותו הטבעית של התירוש, כך שמתקבלת מתיקות מאוזנת עם מעט חמצמצות, המתאים לטעמם של מבוגרים וילדים כאחד ומוסיף עניין וגיוון בסעודות שבת וחג.

    הענבים האיכותיים עליהם מבוסס היין עוברים תהליך של בציר קפדני ואינם עוברים תסיסה כך שכל המשפחה, מקטן ועד גדול, יכולה להנות מטעמו הייחודי והמפנק. כי בסופו של דבר, תירוש, הוא חלק אינטגראלי מהתרבות הישראלית וערכו הנוסטלגי לא יסולא בפז- בכל לגימה שלו מתחבא זיכרון.

     

    כמו התירוש המוביל שהפך לחלק אינטגרלי משולחנות השבת והחג, כך גם התירוש המבעבע הוא תוצר טבעי המופק בקפידה מ-100% ענבים איכותיים, ללא תוספת סוכר ומים. מדובר במיץ ענבים איכותי שעובר תהליך טבעי המייצר בתוכו את הבועות המענגות שיוצרות הנאה מחודשת בכל לגימה. תירוש המקורי של יקבי כרמל ידוע בצבור כמיץ הענבים המועדף והאיכותי, וזאת בשל טעמו הייחודי שהוא תוצר של תהליך ייצור מוקפד המתבסס על עשרות שנות ידע ומומחיות שנצברו ביקבי כרמל. כמו קודמיהם במותג תירוש, גם המבעבעים מצטרפים לאווירת השבת והחג ומאפשרים לחוות את העונג כראוי.

    'תירוש כרמל מבעבע' מצטרף לסדרת 'תירוש כרמל':

    • תירוש אדום, לבן ורוזה 1 ליטר
    • תירוש אדום 750 מ"ל
    • בקבוקי תירוש מוגדלים של 1.2 ליטר אדום, לבן ורוזה

    התירוש המבעבע מתאים לכל המשפחה כחלק מהמסורת של עונג שבת עם תירוש בסעודות השבת והחג המשפחתיות. הבעבוע הטבעי של הענבים מאזן מעט את המתיקות הטבעית של הענבים, מה שיוצר מיץ בעל מתיקות מאוזנת עם מעט חמצמצות.

    יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: "תירוש מבעבע הוא עוד תוצר איכותי של יקבי כרמל, העושה שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות וחדשנות פורצת דרך, לצד שימור האופי הייחודי שנשמר כבר עשרות שנים במסורת של היקב".

    תירוש של יקבי כרמל בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א 

     



    0 תגובות